Pages

You Are No>>

mY LiFe,mY SecReCt

Thursday, February 24, 2011

the kite...

my kite


proses naikkan layang2(tapi mcm x naik je)
dah naik..hu3


happy friday every one...sihat semuanya? i realise something this time around,all my friend here had a very mystery sintom.it was a new disease...so dangerous, it call bloging disease, ha3...everybody was buzy creating and updateing their blog,ayoo.mau jumpa kawan pun tak boleh,but actually it was a good thing,they can share what they like and their point of view,or maybe like me just shareing in the right place.legal and can give a good impact to other...am i right? actually this morning i have one meeting at collage but as i just said, i also have the disease, i not done update about this, so anta wakil je lah,LOL...


pernah dulu i postkan status pada my fb wall berbunyi (siap ada bunyi2 lagi...nk lawan? ha3) "td msa p nek rkit d jitra ak nmpak org juai layng2..tringt msa bpak ak ajaq ak men layng2 d pdng sek,msa tu drjah 1.lst men layng2 msa drjah 4,ak nk beli sgt2,tp shariez ezra izzuddin kta d alor stq lg lwa2,so ak nk yg lwa lah.msa dok kyuh rakit dgn razis ghazali pun x dpt alih pndngan kat lyang2 kat ats awan. so nnti nk p bli jg la, nnti klu x da tmpat sgt ak nk men dpn uma sewa,soh muhammad hasif tlg bw nek,ak men!"

tapi tak lama sangat lah i tunggu untuk beli satu (sehari selepas tu je) pas tu i pun semangat g ke taman jubli emas, eh style taw taman tu, ada tasik kat in the middle of that place, ada paintball court, ada skate board and bmx punya tempat, jog site and otherlah,memang style.
tempat kejadian...ttiba!
lake

best sangat2...hurm, rasa dasyatlah, teringat zaman2 jahiliah i masa darjah 1 dulu, ha3. i teringin nak tengok diri i dulu. bapak i bawa g padang my school and teach me how to fly a kite, gambo power ranger kite to,masa tu harga RMo.4o, but my kite sekarang RM 21,waktu kat padang my dad will talk to me, about many thing, a lot actually. bestkan kalau waktu tak berjalan, dalam masa beberapa hari i akan turn to 22yo...i am mature guy now, maybe now i the best time to find someone..ha3,ada ke? part yang paling great playing the kite is, when it fly up thare what we can see i a joyfull, happiness, and a hope, it was a big meaning for me, joyfull is what i feel when i am with my dad back to a few number of year back when i an 7yo, happiness is my life and a hope from many people around me. i was hard to be the eldest but i try my best not to be perfect in front of my youmger sister(i had two) and my youngest brother,but to let they see my hardness and pain so that the are aware some about life,huh...

setiap orang do have their own memory kan, that are mine,hi3...ok back to my journey on that day(journey la sangat) kitaorang main lama la sangat, best sampai angin tak de, nak magrib baru balik, kalau kat umah mesti mak marah,ha3. actually memang ramai orang main kite kat situ k, so perasaan malu tu tak de, it was so fun and a super duper great feeling.macam2 kite from a small one to a sport kite yang harga beribu,wow!
me3

so lepas tu ada lah yang jeles, si ezai tu, kita x bawa dia, ha3...tapi untuk beday kali ni arap i dapat spend masa main layang2 dengan dia,ha3...arap2 tuhan makbulkan doa ni, dia teringin sangat tu, bila budak perempuan nampak i dia cakap kite ni cute, kite je ok...ha3. dan lepas2 ni akan banyak lah masa i di atas padang tuh,hu3...tapi ok gak one day when i have my own son or daugther i do the same thing like my dad do to my, let the experience be the best memory ever.




sesungguhnya kite ni memang best, i had my great time there, i hope u all also will feel the same way no mater what your activities you do to... let the happiness be around us for always...smxoxo


No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

welcome gadget


burung